čtvrtek 21. února 2008

Lekce v pohybu na WW - ježdění v partě - Hiko čtvrtek 28.2 v 18:45


Ahoj
Tak mě napadlo, že bych udělal nějaký pádlovací den pro "širokou veřejnost" s chytrýma řečima, jak si užít "divokou vodu" relativně bez ohledu na výkonost jezdce (jednotlivce). Skupina je to hlavní.

aktualizace 21.2
Ježdění v partě - Termín schůzky 28.2 v 18:45 HikoCentrum Pankrác. Program : Příprava před vyplutím, složení skupiny + na co ještě zbude čas.Promítání a diskuze.


Ale nevím jestli by o to byl zájem a jestli by mě to bavilo. Pro začátek bych to viděl na výlet na Sázavu poté např. na Kamenici a výklad pár podstatných věcí kolem WW a okolí. Chtěl bych aby se všichni naučili jet řekou s maximálním bezpečím a tedy i požitkem. Podle reakcí bych navrhnul první akci.
První akce bude pravděpodobně schůzka s teorií a diskuzí.
Neumím spočítat vodu, ale něco bych snad možná eventuelně o ní předat dál mohl:o) Kosatka

23 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pište sem co si o tom myslíte

Anonymní řekl(a)...

OK, já bych to bral. Kdy myslíš, že by se to mělo uskutečnit?
Dík, Eňon

Kosatka řekl(a)...

no spíš tak konec února, ale zatím se ozvalo dohromady cca 10 lidí:o( takže nevím?

Magda řekl(a)...

Cau kosi,
jestli by se neco konalo, tak ja bych se taky rada pridala. Magda

Anonymní řekl(a)...

Ok, se mnou taky počítej:-) Akorát nevím jak to vyjde termínově:-(

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Kosatka řekl(a)...

ok tak já to začnu pomalu domlouvat s Davidem v Hiku na Pankráci, úterý nebo čtvrtek večer druhá půlka února

všechny aktualizace budou tady

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, supr nápad, taky máme zájem jsme tři, záleží na termínu.
petr,káča,iris

Anonymní řekl(a)...

bude to večer úterý nebo čtvrtek

Kosatka

Kosatka řekl(a)...

ČTVRTEK 28.2 OD 18:45 V HIKU NA PANKRÁCI

Anonymní řekl(a)...

Kosi, mrzí mě to, ale jestli se nepletu tak tou dobou budu na MUM v Polsku takže odskočit si na "školení" asi nezvládnu..:(
Grázl

Kosatka řekl(a)...

tvoje chyba

Anonymní řekl(a)...

AHOJ
ja jestly muzu tak si moc rad poslechnu rady lepsich padlistu
PANDA

ivan řekl(a)...

dobry napad, rad bych - ale jsem mimo ČR, budu ale sledovat tvuj blog a pokud bude neco dalsiho v lete tak se mozna uvidime, ivan

jo nedas na svuj blog nejake odkazy na jine vodacke, dik

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Kosatko!
Bude potřeba se na ten čtvrtek hlásit nebo rezervovat místo?
Díky, Pavel

Anonymní řekl(a)...

Tak mě napadá, to je místo eskymáků, co??:-) Zuzka

Anonymní řekl(a)...

ne je to ve čtvrtek

Unknown řekl(a)...

Tak já asi taky dorazím. Zuzi

Anonymní řekl(a)...

A já taky:) Míša

Anonymní řekl(a)...

Mám bohužel neschopenku, tak nemůžu, ale určitě bych se přidala, kdybys podobnou akci někdy zopakoval. Alena

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, kdy bude další session? Slídím tu jako mlsný pes každý týden a pořád nic :-). Chci Tě povzbudit, že minule to bylo fajn...
Iris

Anonymní řekl(a)...

hodně práce na novém Železném webu zatím nevím taky potřebuju svařit vlek a vůbec

snad u nás v loděnici SokolTroja na Kanále

Anonymní řekl(a)...

kamarádi my se teď množíme takže zatím nevím, jsem rád když se občas dostanu do lodě, ale myslím na to.